Startaperi

სტატიები

Published on: 12 February 2018

რომელი ნაწილია ზედმეტი? – Volkswagen-ის ორიგინალური პრინტ კამპანია

Volkswagen-ის ახალი სარეკლამო პრინტ კამპანია ავტომობილების ბაზარზე გახშირებულ იმ საკმაოდ მწვავე პრობლემას ეხება, რომელიც პატენტი ნაწილების ფართოდ გავრცელებასა და მომხმარებლის შეცდომაში შეყვანას გულისხმობს. არალიცენზირებულ ავტოსალონებსა თუ ჩვეულებრივ მაღაზიებში მსგავსი უკონტროლო შემთხვევები უკვე ჩვეულებრივ მოვლენად იქცა. იმისთვის, რომ მომხმარებლის დრო და ფინანსები დაზოგოს, Volkswagen-მასაზოგადოებას სააგენტო Ogilvy-ის მიერ მომზადებული ორიგინალური პოსტერებით კიდევ ერთხელ შეახსენა თავისი მომსახურებების და პროდუქციის შესახებ.


Back to Top ↑