სტატიები
Published on: 14 October 2013
Mercedes-Benz: Le Monolith
უკვე ხშირად იღებენ ავტომობილის რეკლამებს, სადაც რეკლამის ფინალამდე ავტომობილი არ ჩანს ან მისი როლი მეორეხარისხოვანია.
სააგენტო BBDO-ს მერსედესის რეკლამას თუ კარგად დააკვირდებით ძალიან ბევრი სიმბოლოა, მაგალითად კაცი, რომელსაც ქვას ხელებს ურტყავს ძრავის მუშაობასთან ასოცირდება, ბიჭი სკეიდბორდით მანქანის მოძრაობის სიმარტივესთან, რაგბისტები ძალასთან, ჟოკეი სიზუსტესთან, შეყვარებული წყვილი მანქანის ელეგანტურობასთან და ა.შ.
სააგენტო: BBDO
წყარო. Marketer.ge