Published on: 05 October 2015
დასახელდა ყველაზე ძვირადღირებული საავტომობილო ბრენდები
კომპანია Interbrand -მა განაახლა ყველაზე ძვირადღირებული ბრენდების ყოველწლიური რეიტინგი. TOP ასეულში მოხვდა 14 საავტომობილო კომპანია, რომელთა შორის ლიდერობს იაპონური Toyota.
საავტომობილო ბრენდებს შორის პირველ ადგილზე გასული Toyota -ს საბაზრო ღირებულება 49,048 მილიარდ დოლარს შეადგენს, რაც იაპონურ კომპანიას ასევე საშუალებას აძლევს მსოფლიოს ყველაზე ძვირადღირებულ კომპანიებს შორის მეექვსე ადგილზე ყოფნას. Toyota -ს ღირებულება წინა წელთან შედარებით გაიზარდა 16% -ით. საავტომობილო ბრენდებს შორის მეორე ადგილზე გავიდა BMW (37,212 მილიარდი დოლარი), ხოლო მესამე ადგილი დაიკავა Mercedes-Benz -მა (36,711 მილიარდი დოლარი).
ერთადერთი საავტომობილო მარკა რეიტინგში, რომლის საბაზრო ღირებულებაც შემცირდა ეს არის Volkswagen -ი, რომელიც 12,545 მილიარდ დოლარად არის შეფასებული (-9% წინა წელთან შედარებით). ყოველ შემთხვევაში ამან ხელი არ შეუშალა გერმანელებს დაეკავათ მეხუთე ადგილი. პირველად Interbrand -ის რეიტინგში მოხვდა საავტომობილო მარკა Mini.
Interbrand -ის მიხედვით 2015 წლის ყველაზე ძვირადღირებული საავტომობილო ბრენდები
- Toyota ($49,048 მლრდ., +16%)
- BMW ($37,212 მლრდ., +9%)
- Mercedes-Benz ($36,711 მლრდ, +7%)
- Honda ($22,975 მლრდ, +6%)
- Volkswagen ($12,545 მლრდ, -9%)
- Ford ($11,578 მლრდ., +6%)
- Hyundai ($11,293 მლრდ., +8%)
- Audi ($10,328 მლრდ, +5%)
- Nissan ($9,082 მლრდ., +19%)
- Porsche ($8,055 მლრდ, +12%)
- Kia ($5,666 მლრდ, +5%)
- Chevrolet ($5,133 მლრდ, +2%)
- Land Rover ($5,109 მლრდ, +14%)
- Mini ($4,243 მლრდ, დებიუტი)