ვიდეო
Published on: 28 October 2014
Chrysler 200 -ი ამსხვრევს ნაციონალურ სტერეოტიპებს
Crysler -მა გაუშვა სარეკლამო კამპანია, რომელიც ეძღვნება მეორე თაობის Chrysler 200 -სს. კომპაქტური სედანი, რომლის დებიუტიც ჩრდილოამერიკულ ავტოსალონებში მოხდა ამ წელს.
სარეკლამო საგენტომ Wieden + Kennedy Portland მოიფიქრა გადაეთარგმნა კლიპი უცხოურ ენებზე და ამასთან ერთად გაამდიდრა იაპონისა და გერმანიის სიმბოლოებით – დაწყებული საკურისა და ავტობანისგან დამთავრებული კლასიკურ მუსიკაზე. მაყურებელი რომელიც ელოდება შესაბამისი ავტომობილის ნახვას, უეცრად ბოლოში მოულოდნელ კადრებს ხედავს. ნახეთ ვიდეო რგოლები: