სტატიები

Published on: 05 November 2014

Mercedes -მა წარმოადგინა კონცეპტი G-Code

f22be16ca4a07f983fcc2771a9704ab7-513x342-90
Mercedes-Benz -მა წარმოადგინა კონცეპტი G-Code, რომლის მსოფლიო პრემიერაც ლოს-ანჯელესში ამ თვის შუა რიცხვებში გაიმართება. ახალ კონცეპტზე მუშაობდნენ კომპანიის გერმანული და ჩინური ქვედანაყოფები. აქედან არის წამოსული არატიპიური დიზაინი და წყალბადზე მომუშავე პერსპექტიული ძრავა. პროგნოზირებენ, რომ G-Code დარჩება “შოუ-ქარად”, ანუ სერიული მომავალი ახალ მოდელს არ აქვს.
09eb77e8c9f2cdf86b63fd461d71f5ce-492.5x0-90
ახალი Mercedes-Ben G-Code -ს გაბარიტული სიგრძე არის 4 100მმ, სიგანე – 1 900 მმ, ხოლო სიმაღლე – 1 500მმ. როგორც ავღნიშნეთ, ახალი მოდელის დიზაინი წარმოადგენს ორი სტუდიის გერმანულისა და ჩინურის ხედვების სიმბიოზს. ბამპერი,რადიატორის ჩარჩო, უკანა ნათურის ხაზი – ეს ყველაფერი არის წინა კონცეპტების მემკვიდრეობები, კერძოდ სერიული მოდელის GLA -ს წინაპრის Mercedes-Benz Concept Coupe SUV -ის.
d48640df4c80ec2872f3acd894724166-995x550-90
საინტერესოა ისიც, რომ კონცეპტმა G-Code -მ მიიღო უნიკალური საღებავი, რომელიც მზის ბატარეის როლს ასრულებს. ამასთან ერთად არამარტო მზისგან, არამედ ქარისგანაც შეუძლია ენერგიის მოგროვება.
bd3e3f69f4a0085a532e912878de6348-321.66666666667x0-90
იმის გარდა, რომ სალონის დიზაინი ლაკონურია, აღსანიშნავია სავარძლის ზურგზე ჩამონტაჯებული სენსორები, რომლებიც საშუალებას აძლევენ სავარძელს ავტომატურად დააყენოსს ადამიანის ფიგურის “ანატომიის” პარამეტრები, ჩართოს მასაჟი, გათბობა ან ვინტილაცია.
5d9cf3e882b442fe85cf36673b1236c2-995x0-90
რაც შეეხება მოდელის ძალურ აგრეგატს სათქმელი აქ ბევრი არაფერია. ცნობილია რომ, კონცეპტი აღჭურვილია “წყალბადზე მომუშავე ყველაზე თანამედროვე შიდა წვის ტურბინირებული ძრავით”. უკანა ღერძი მოძრაობაში მოჰყავს ელექტროძრავას. ტრანსმისია – ავტომატიკა.

თეგები: ,


Back to Top ↑